Er du en motekatastrofe???

Jeg dumpet borti denne mote-testen på nettet. Den skal fortelle deg om du er en motekatastrofe, eller en ekte fashionista.


Hvit BH under sort topp er en typisk motekatastrofe. Bruk heller hudfarget, som ikke synes ;-)

Alltid litt skummelt å ta utenlandske tester. Hva hvis man misforstår et uttrykk eller ord? Får man da helt feil uttelling, og blir en motekatastrofe i stedet for moteekspert? Hører gjerne deres feedback på denne testen. Er den HOT or NOT? ;-))

5 kommentar

  1. Hehe fikk 90% riktig jeg, og jeg kan ikke mye om fashion. Så testen er muligens ikke helt egnet til å finne ut om man kan mye om fashion.

    joa

  2. Jeg fikk så og si alt riktig – og jeg regner meg ikke som en ekspert.

  3. Fikk alt riktig. Følger en del med på mote, men fikk inntrykk av at man scorer bra dersom man kjenner til de ulike uttrykkene.

    • Kanskje det er sånn det er? Grattis med alt riktig uansett! Ha en fin uke! :-)

Legg igjen en kommentar

