Tingenes Tilstand – om 50-talls moten

Jeg var så heldig å få være med på Petter Schjer-vens siste NRK-program, Tingenes Tilstand, i begynnelsen av september.

Jeg skriver «heldig», fordi jeg DIGGER alle Schjervens tidligere pro-grammer, og fordi han og crewet fra Teddy TV var superhyggelige å jobbe sammen med. I mot-setning til Ylvis-brødrenes program og Norges Herligste, avstår NRK for å fremstille oss eksentrikere som «raringer». For meg er det nemlig ikke så merkelig å samle på klær og sko, siden jeg har jobba med mote i 24 år ;)

 Her er lenken til Tingenes Tilstand på NRK Nett-TV. (20. okt. 08: lenken er for tiden deaktivert)

3 kommentar

  1. Hey!
    Ville bare si at det er kult å se en blogg fra en litt breial dame med et godt ordforråd som kan skrive. Mye av det her synes jeg er kjempemorsomt =)
    første gang jeg er her, men det blir ikke den siste!

  2. Hei. Så hyggelig! Takk skal du ha :)

  3. Hei. Har også fått gleden av å jobbe med Schjerven og Teddy TV, med et innslag om egen samling til sesong 2. Utrolig proffe folk og veldig hyggelige uten unntak. Schjerven tar oss «raringer» på alvor og viser at det faktisk er verdi i det vi driver med. Samlere tar vare på historien i et mye større omfang enn museer har kapasitet til. Gadd vite, forresten, hvor mange av de museer som finnes startet som private samlinger? Stå på!

Legg igjen en kommentar

