• september 2008
    M T W T F S S
    « Aug   Oct »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Meny

  • Arkiver

  • Siste kommentarer

    Ali B. on Famous people born on this dat…
    Famous people born o… on Norway bans fur on the catwalk…
    Famous people born o… on «Mote mot Pels» lanseres i…
    hilde marstrander on «Mote mot Pels» lanseres i…
    hilde marstrander on «Mote mot Pels» lanseres i…
  • Hold deg oppdatert!

  • Topp innlegg

ÅRETS MOTEBLOGGER 2008

BLOGGERBYEN: Vi er mange motebloggere, men hvem er «best i Norge»? Bilde fra Blog-bazaar.

Costume arrangerer nå «Årets Moteblogger 2008». Hvis du liker «USMINKET», gjør din bloggerplikt og nominer meg – er foreløpig ikke på lista. De trekker presanger, gavekort osv. for de som nominerer :)

Litt om «USMINKET»:

Jeg startet opp i vår i år, og har siden oppstarten hatt over 24 000 brukere. Daglige treff har variert fra zero til 1300, men har ligget jevnt og trutt på mellom 150-350 per dag den siste tiden. Særlig ser jeg en oppsving i helgene. Jeg startet bloggen både for å ha et sted å legge ut gamle moteblogger fra Henne.no, og samtidig skrive nye. Mange av de nyere innleggene har en grønn/etisk og dyrevennlig profil. Jeg har forresten ingen inntekt på motebloggen min, og jeg mottar heller ikke masse gratisgaver, selv om det hadde vært ehrm… hyggelig (men etisk forkastelig, selvfølgelig…). «USMINKET» er derimot idealistisk motivert. Spre det gode budskap, noen ganger det mindre kledelige budskap, noe slikt… :)

Her er lenken til informasjon om «Årets Moteblogger 2008»

2 kommentar

  1. Takk for kommentaren på min blogg. Den gjorde meg oppmerksom på denne bloggen som jeg virkelig synes er bra. Jeg har null peiling på mote og har forsåvidt liten interesse i de baner, men her finner jeg informative artikler, og jeg må vel si det er forskjell på moteblogg og moteblogg :-)
    Liker meg her, jeg. Om ingen har foreslått deg til Årets Moteblogg, så skal i alle fall jeg gjøre det!

  2. Hei Vibeke. Tusen takk, det var veldig hyggelig å lese at du liker bloggen! Og takk for nominasjon! Du har også en fin side – nå også moteblogg :) For de som ikke har sett Vibekes blogg, sjekk ut-sjekk ut!

Legg igjen en kommentar

