SISTE SKRIK: JEANS MED TANGA UTENPÅ!?

Se og Hør er aldri fremmed for rumpebilder, enten det gjelder bikinikavalkader eller annonser for kvinnelige billedkunstnere og jeans. Tvert i mot; det kan nesten se ut som om sexy damerumper er et must for å holde sjappa i gang ;) På nettutgaven har de i lengre tid hatt annonser fra online-butikken FashionDiva.no.

Folk må få lov å selge hva de vil, og gå i hva slags klær de ønsker, for min del. Men det betyr ikke at jeg trenger å like det spesielt godt. Og akkurat nå ser jeg meg faktisk tvunget til å si noen ord om «Crazy Age» jeanskolleksjonen hos Fashion Diva.

KJÆRE DERE …

  • For det første gikk vel strengt tatt disse aggressive bleikeeffektene av moten for minst fire år siden.
  • For det andre: Det er ikke lenger hot med ørne- og kronebroderier på ræva. Selv Victoria Beckham har funnet seg andre, og helt nye lommebroderimotiver.
  • For det tredje: Veldig snilt at man får et gratis belte med kronemotiv, når man kjøper seg et par «Crazy Age»-jeans. Men i.o.m. at kronemotivet også gikk av moten for fire år siden … ehrm, hva skal man egentlig med det?
  • For det fjerde: Det var ikke stilig da damene gikk med G-streng trukket opp til under armene og bukser med lavt liv. Så hvorfor lager dere jeans som ser ut som om de har en tanga på utsiden av jeansene? ;)

Bill.mrk. Takknemlig for svar


6 kommentar

  1. Hehe ;D

  2. Dette hadde slaatt an paa Balkan, tror jeg – utrolig hva man kan se i enkelte hovedsteder og andre byer der. Men lekkert er det ikke. Det er nok en grunn til at modellens ansikt ikke vises ;-)

  3. haha! flat-rumpe-bukse.no? jeg kjenner nesten jeg grøsser litt. kanskje fordi jeg er har vært våken siden 05:30, men sikkert aller mest fordi det der var et skrekkelig syn :P

  4. Alter Ego & Vårløk: Balkan og flat-rumpe-jeans, hehe ;D

    Jeg kjenner allerede den hermetiske rytmeboksen tromme chaka-laka langt nede i mellomgulvet, og føler et voldsomt behov for å kaste meg over den turkise og lilla duoskyggen med en meget bred malerkost …

    :)

  5. UGH..those have to be the most unattractive jeans I have EVER seen!

Legg igjen en kommentar

