• mai 2008
    M T O T F L S
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Meny

  • Arkiv

  • Nyeste kommentarer

    Ali B. til Famous people born on this dat…
    Famous people born o… til Norway bans fur on the catwalk…
    Famous people born o… til «Mote mot Pels» lanseres i…
    hilde marstrander til «Mote mot Pels» lanseres i…
    hilde marstrander til «Mote mot Pels» lanseres i…
  • Hold deg oppdatert!

  • Topp innlegg

Ungkaren – hvem velger han?

Ja, dette er vel spørsmålet på ALLES lepper om dagen, skulle en tro antall skriverier i sladder- og tabloidpresse – og ikke minst antall treff jeg har hatt på bloggen min på akkurat den saken ;)

Det er sikkert mange der ute som allerede vet hvem som vinner! Ofte hører man rykter om hvem som vinner Top Model, Frøken Norge og ungkarer og ungkvinner i god tid i forveien. I all fall har jeg visst hvem som ble Top Model i forkant de to siste gangene. Det er seffærn litt trist, og tar bort en del av spenningen. Men når det gjelder Ungkaren Stig Kjos er jeg helt blank. Men jeg har en magefølelse …

Magefølelse nr. 1: Beate Tislavoll Haga. Når Ungkaren trekker frem superlativer som «helt fantastisk utstråling» og «utrolig sjarmerende», er han hypp.

Magefølelse nr. 2: Emma Andrea Raanæs. Nok en dame som som er  «utrolig sjarmerende», i henhold til Stig Kjos. Er det flere enn meg som tror det er et Kjos’k synonym for «sexy»?

Tvilsomt, men kanskje nr. 3: Natalia Davadi. Hun var den vakreste dama Ungkaren hadde sett sittende halvnaken i en jacuzzi. Men badestampen er kanskje ikke nok i det lange løp?

Wild card nr. 4: Bianca Schmidt. Den eneste av de eldre damene som har en sjanse. Ikke for det at jeg egentlig tror Stig vil velge Bianca. Men hun er kanskje den som kommer nærmest i utseende og personlighet.

Hva tror dere? ;)

Hvem tror du vinner Ungkaren?
( surveys) 

 

 

 

6 kommentar

  1. …vi får vel se hvor langt Beate ligger på rangstigen etter neste ukes campingtur, hehe…

  2. Han går nok for Emma eller Nadia !

    Klem

  3. Jeg tror han velger Jofrid

  4. så han og den utkårede i dag

  5. Ja, vi skjønner jo alle sammen at det blir Natalia, nå :))

  6. Er det noen som har sett de sammen? På den første ungkaren, gikk det rykter om hvem som ble sammen og det stemte:)

Legg igjen en kommentar