«Hildes moteblogg» på WordPress

I 2006 hadde jeg et engasjement som moteekspert og nettredaktør på Henne.no. Nå er alle bloggene flyttet til https://hildemarstrander.wordpress.com/

På Henne.no skrev jeg sykt mange moteblogger i løpet av et år! Selv om bloggene er 2 år gamle, kan de kanskje likevel være til glede for andre. Jeg i ferd med å samle alle bloggene mine her, på min egen side – med nytt design og nye bilder. Mange av dem er også opppdaterte i 2008. Den første – «Hildes moteblogg: Garderobekrise!» legger jeg ut i dag.

For enkelthets skyld har jeg kalt alle bloggene fra Henne-tida for «Hildes moteblogg», slik at det blir lett å skille dem fra nye innlegg. Du finner også «Hildes moteblogg» som egen kategori på drop-down menyen til venstre. Ikke nøl med å gi lyd, om du mot formodning tar deg nær av noen av Henne-bloggene. Send meg i så fall en beskjed om hva du ikke er happy med, så ordner vi det vettø ;)

Ha en god dag!
Legg igjen en kommentar

