«UNGKAREN» Stig Kjos (31) tenner førtisene

«UNGKAREN» GÅR PÅ TV NORGE PÅ MANDAGER 21:30. BEGGE PRESSEBILDER ER FRA TV NORGE.

Endelig en ny runde med «Ungkaren». Av en eller annen grunn har jeg hatt en soft-spot for denne klissete realityserien helt siden 2003, da reklamemannen Max Marius smeltet pikehjerter på TV-skjermen og amerikanske Trista Rehn til slutt fikk sin gloheite brannmann Ryan Sutter. Jeg husker jeg lastet ned et wallpaper av Max Marius liggende halvnaken foran peisen med sitt hårete huleboerbryst, just for fun. Jeg hadde det oppe på PC-en et par dager, før jeg måtte fjerne det igjen. Jeg klarte jo ikke å jobbe. Jeg bare fniste.

20 vs. 40

Nå er en ny sjarmør på plass på skjermene etter sedvanlig mal, men med en betimelig twist. Denne gangen blir, som de fleste nå har fått med seg, Ungkaren først presentert med et knippe «damer» (som Se og Hør kaller dem) på rundt 40 år. Stakkars Stig er forståelig nok litt satt ut, der den ene god voksne dama etter den andre seiler opp foran ham i tung krigsmaling, overdådige paljettkjoler med klyngende utringninger og dingeldangelsmykker nok til å utstyre opptil flere rumenske danseband. 

BIMBOCALL

Så, halvveis ut i programmet skifter musikken brått til bimbopop, og vi får se et helt pyjamasparty full av hotte tjueåringer danse omkring, sminke seg og drikke sjampis. Snart skal de også kastes inn i spillet om Stigs hjerte!

YNGRE ELLER ELDRE BEST?

Programmet har allerede ført til flere diskusjoner på nettet om hva som er best; ynge eller eldre damer, yngre eller eldre menn. De voksne damene viser til Demi og Ashton, og påpeker at det er trendy med yngre menn. De yngre jentene tror store porer og rynker holder de yngre gutta unna voksne damer. Les bare her:

– Det er klart at det å skulle konkurrere med snertne, veldreide damer uten en rynke eller et alderstegn på kroppen er en utfordring. Men for meg handler dette om kjemi – enten så stemmer det mellom oss eller så stemmer det ikke, sier gestalt- og psykoterapeuten Bianca Schmidt (41). Men hun tror også at alderen er et fortrinn:

– Jeg har nå helt klart en større trygghet i å være meg selv enn jeg hadde for 20 år siden.  Jeg er mer moden, har vært i flere forhold og har mer erfaring når det gjelder følelser, åpen kommunikasjon og det å få et forhold til å fungere. 

Den 21-årige produksjonsmedarbeideren Emma Andrea Raanæs har mer tro på 20-åringene:

– Vi har ikke så mange etablerte forhold bak oss og ikke så mange eks’er å måtte forholde oss til. Og så har jo ikke vi fått store porer og rynker ennå da, sier hun. 

Begge er avbildet her. 
Det er mulig det er trendy for voksne kvinner å være sammen med yngre menn, men gutter er som kjent mindre opptatt av trender enn damer … Det skal derfor bli interessant å se hvem Ungkaren velger … Hvis jeg henger med så lenge da ;)

Hvem vinner «Ungkarens» hjerte?
( surveys)

 

 

Fakta om ungkaren: 

Navn: Stig Kjos 
Alder: 31 år 
Bosted: Oslo 
Yrke: Salgssjef i Nova Vista, medeier Ullensaker Golfbane. 
Interesser: Golf, squash, ski, reise. 
Hva er det viktigste i et forhold? Kommunikasjon, gjensidig respekt og sex. 
Hva er ditt mål i livet? Å finne drømmekvinnen!! 
Hva legger du først merke til hos en jente? Utseendet, utstråling og humor

 

6 kommentar

  1. Personlig tror jeg herr kjos uansett vil velge en dame som fremdeles har mensen.

  2. Hehe, jeg har vel egentlig aldri fått inntrykket av at menn er så j.. opptatt av mensen? ;)

  3. I love it…I have to watch it!!! Good comments Hilde!!

    From a «HOT» 42 year old!

  4. Jenny: I actually know who you are, I’ve seen you. Yes, you are HOT – I would never have thought you were 42, damn! What is the secret? :)

  5. Jeg tror personlig at Stig velger natalia. Hun er bare såå jævli fiiiiin. Minner meg mye om Eva longoria. Om han ikke velger henne så må jeg få tak i henne. En date i båten min;)

  6. hva er det sangen som er i begynnelsen av programmet i ungkaren heter? sykt kul :)

Legg igjen en kommentar

